• מחיר טוב
  • לאחרונה
מפתח ברגים משולב רץ כפול שופע מחגר ברגים הקמה כלי תיקון לפיגומים ובנייה

מפתח ברגים משולב רץ כפול שופע מחגר ברגים הקמה כלי תיקון לפיגומים ובנייה

 
ILS 1.00

כמות הסחורה
קיים

חומר : פלדת CR-V. קוטר ראש טבעת : 19 מ"מ ו 22 מ"מ , גודל קצה פתוח : 22 מ"מ , אורך כולל : 285 מ"מ/בערך. 11 ". ברגים בגודל כפול עם מנגנון מחגר. טוב לפיגומים ובנייה, כלי הידוק אידיאלי לעבודות בנייה. מתג הצד - למטה, מהיר ונוח לשימוש, להפחית ביעילות את עוצמת העבודה של המפעיל, שפר את יעילות העבודה. קצה התיבה הפתיחה נועדה לאחוז בצדדים שטוחים של ראשי אטב, לא פינות, כדי למנוע סיבוב. חומר : פלדת CR-V. קוטר ראש טבעת : 19 מ"מ ו 22 מ"מ , גודל קצה פתוח : 22 מ"מ , אורך כולל : 285 מ"מ/בערך 11 " ו ברגים בגודל כפול עם מנגנון מחגר. טוב לפיגומים ובנייה, כלי הידוק אידיאלי לעבודות בנייה. מתג צד - למטה, מהיר ונוח לשימוש, מפחית ביעילות את עוצמת העבודה של המפעיל, משפר את יעילות העבודה. פתיחת קצה התיבה נועדה לאחוז בצידים שטוחים של ראשי אטב, לא פינות, כדי למנוע סיבוב. מאפיינים : חומר CR-V, איכות יציבה, בטוח ואמין. שקע הסוף-כפול עם גדלים של 19 מ"מ ו 22 מ"מ, עם קצה פתיחה של 22 מ"מ. פתיחת קצה התיבה נועדה לאחוז בצדדים שטוחים של ראשי אטב, לא פינות, כדי למנוע עגול -אוף. קצה קופסא -12 נקודה מתאים לראשי אטב ומתנגד להתנגדות בזמן שאתה עובד. בצד-צדי-מתג, מהיר ונוח לשימוש, מפחית ביעילות את עוצמת העבודה של המפעיל, לשפר את יעילות העבודה.בגודל ברגים עם מנגנון מחגר. טוב לפיגומים ובנייה, כלי הידוק אידיאלי לעבודות בנייה. מפרט : -חמר : CR-V פלדה-צבע : כסף כתמונות קוטר ראש טבעת : 19 מ"מ וגודל קצה 22 מ"מ : 22 מ"מ אורך : 285 מ"מ/בערך ו החבילה של 11 "כוללת : -1 PC מפתח ברגים משולבים בתמונות המוצגות : -אנא בדוק בזהירות את מראה הסחורה, גודל, צורה ואז השווה את הסחורה המקורית שלך לפני ההזמנה, תודה ירי באור ותצוגות שונות עלולות לגרום לצבע של הצבע של הצבע פריט בתמונה קצת שונה מהדבר האמיתי.גודל שלמעלה נמדד ביד, גודל הפריט בפועל שקיבלת יכול להיות שונה במקצת מהגודל שלמעלה. אנא לא אכפת לך, תודה!.


המאפיינים המפורטים

-Material:
CR-V Steel
-Color:
Silver as pictures show
-Ring Head Diameter:
19mm and 22mm
-Open End Size:
22mm
-Total Length:
285mm/Approx. 11
Package include:
-1Pc Ratcheting Combination Wrench as pictures show:
Note:
-Please be carefully check the goods appearance, size, shape and then compare your original goods before ordering, thank you.:
-Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing.:
-Since the size above is measured by hand, the size of the actual item you received could be slightly different from the size above. Please don't mind, thank you! :

מוצרים דומים