• מחיר טוב
  • לאחרונה
Microsoft Xbox Series S 512GB משחק קונסולה All-Digital, צרור League Fortnite & Rocket, בקר אלחוטי Xbox אחד, חבילת הכונן של Midnight, 1,000.

Microsoft Xbox Series S 512GB משחק קונסולה All-Digital, צרור League Fortnite & Rocket, בקר אלחוטי Xbox אחד, חבילת הכונן של Midnight, 1,000.

 
ILS 2.67

כמות הסחורה
קיים

קבלו את סדרת ה- Xbox Selevs S-Fortnite & Rocket League הכוללת את חבילת Drive Drive, 1,000 V-Bucks ו -1,000 נקודות זכות בליגה. החבילה כוללת : קונסולת Xbox Series S, בקר אלחוטי Xbox אחד, הורדות משחק Fortnite ו- Rocket League בחינם, כבל HDMI במהירות גבוהה, כבל חשמל ושתי סוללות AA. סט אריזת הכונן של חצות כולל תלבושת סקולי כהה, בלינג גב כהה של Skully Statchel Bling, מפצל כהה, ו -1,000 באזי V בפורטניט ומכונית מסמונית סגולה, דחיפה גל וירטואלית סגולה, גלגלי זפרם סגולים, ו -1,000 קרדיטים של ליגת הרקטות בליגת הרקטות. הצרור אינו כולל גישה ל- Fortnite : שמור את מצב העולם. קבלו 1,000 באקס V כדי להוציא על פריטים אהובים במצב Fortnite Battle Royale ועוד. קבלו 1,000 נקודות זכות בליגת הרקטות ובנו תכניות תכניות, שדרג לפרמיה של Rocket Pass, או לרכוש תוכן המבוקש ביותר מחנות הפריטים של ליגת הרוקט. קבלו את סדרת ה- Xbox Selevs S-Fortnite & Rocket League הכוללת את חבילת Drive Drive, 1,000 V-Bucks ו -1,000 נקודות זכות בליגה. החבילה כוללת : קונסולת Xbox Series S, בקר אלחוטי Xbox אחד, הורדות משחק Fortnite ו- Rocket League בחינם, כבל HDMI במהירות גבוהה, כבל חשמל ושתי סוללות AA. סט אריזת הכונן של חצות כולל תלבושת סקולי כהה, בלינג גב כהה של Skully Statchel Bling, מפצל כהה, ו -1,000 באזי V בפורטניט ומכונית מסמונית סגולה, דחיפה גל וירטואלית סגולה, גלגלי זפרם סגולים, ו -1,000 קרדיטים של ליגת הרקטות בליגת הרקטות. הצרור אינו כולל גישה ל- Fortnite : שמור את מצב העולם. קבלו 1,000 באקס V כדי להוציא על פריטים אהובים במצב Fortnite Battle Royale ועוד. קבלו 1,000 נקודות זכות בליגת הרקטות ובנו תכניות תכניות, שדרג לפרמיה של Rocket Pass, או לרכוש תוכן המבוקש ביותר מחנות הפריטים של ליגת הרוקט. ביצועים מהגנים הבא חווים את המהירות והביצועים של קונסולה כל-דיגיטלית מהדור הבא בנקודת מחיר נגישה. יותר משחק, פחות חוויה המתנה מהמהירות והביצועים של הגן הבא עם ארכיטקטורת ה- Xbox Velocity, המופעלת על ידי SSD בהתאמה אישית ותוכנה משולבת. תכונות מדהימות בקונסולה כל-דיגיטלית ממזערות את זמני העומס עם SSD בנפח 512 ג'יגה-בייט בהתאמה אישית של 512 ג'יגה-בתים ומעברים בצורה חלקה בין מספר משחקים ששיחקו לאחרונה בפלאש עם קורות חיים מהירים. אלפי משחקים בארבעה דורות משחקים אלפי משחקים מארבעה דורות של Xbox, כולל Xbox One, Xbox 360 וכותרות Xbox מקוריות עם תאימות לאחור. פגוש את חווית הבקר האלחוטי החדש של Xbox, הבקר האלחוטי של Xbox המודרני, המיועד לנוחות משופרת במהלך המשחק. הישאר על יעד עם אחיזה מרקם, לוכד בצורה חלקה ולשתף תוכן. אביזרים משתמשים ברוב אביזרי ה- Xbox One שלך-כולל בקרים, אוזניות ועוד-ב- Xbox Series S. מתנה קבל את סדרת ה- Xbox S-Digital S-Fortnite & Rocket League League הכולל את חבילת הכונן של חצות, 1,000 V-bucks ו- 1,000 נקודות זכות ליגת הרוקט.


המאפיינים המפורטים

מוצרים דומים